Excursia tineriilor la Brasov – partea 1

In timp ce grupele si-au organizat vacanta intersemestriala la Casa Onisim, tinerii au plecat la Brosov pentru 5 zile. Acolo au avut un timp frumos si binecuvantat.

Prima zi a decurs in liniste, deoarece mai intai a trebuit sa mergem 3 ore cu masina pana la Brasov. Odata ajunsi, am impartit camerele, am golit valizele si am mancat ceva. Dupa-masa am avut prima activitate: Paintball intr-o padure apropiata de Brasov. Unii din baieti, dar in special fetele au participat pentru prima data la un astfel de joc. Totusi, a fost distractiv pentru toata lumea. Dupa cina, am mai avut o scurta partasie, pentru a incheia ziua cu Cuvantul lui Dumnezeu si cu cantari.

De asemenea, si dimineata a existat intotdeauna un timp de partasie inainte de a incepe activitatile zilnice. In a doua zi am vizitat Castelul Bran, unde ne-am amintit de istoria nobililor si a regilor Romaniei din sec. XV – XIX. Dupa sfarsitul dupa-amiezii, a avut loc un program special la centrul de agrement si divertisment din Poiana Brasov: biliard, tenis de masa, mini golf si, desigur, bowling.

Acest articol a fost publicat în Povești. Salvează legătura permanentă.